فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: اسرائیل هیچ هویت ملی و انسجام ملی و سیاسی ندارد و تنها مولفه قدرت این رژیم همان قدرت نظامی بود که توسط غزه ای‌ها شکست خورد.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۱۳
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار نظری در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه و اعضای گردان‌های ناحیه عمار که در فرهنگسرای ثابت برگزار شد، عنوان کرد: دو مسئله در انتخابات پیش رو داریم. مسئله اول ورود معاندین است که حضور ما را پر اهمیت‌تر  و به میدان تقابل تبدیل می‌کند.

وی گفت: آمریکا در شرایط خاصی قرار گرفته است که سیاست‌های آن در کشور‌های منطقه خروجی نداشته و در تقابل با جمهوری اسلامی قرار گرفته است.
 
وی افزود: امنیت اسرائیل برای آمریکا مهم است. اسرائیل هیچ هویت ملی و انسجام ملی و سیاسی ندارد تنها مولفه قدرت اسرائیل همان قدرت نظامی بود که توسط غزه ای‌ها شکست خورد.

سردار نظری در ادامه افزود: همچنین عربستان که جنگ یمن را به وجود آورد امروز در تقابل با جمهوری اسلامی هست و نتیجه اینکه آمریکا مجبور شد با تمکین از جمهوری اسلامی به برجام برگردد.

وی با تشریح وضع موجود خاطر نشان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و خیلی موفقیت‌های خوبی بدست آمده است خیلی مواضع ابراژ قدرت دست جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام بیان کرد: یکی از تقاطی که آمریکا طراحی کرده، انتخابات است و اگر ضعف نشان داد مولفه‌های قدرت زیر سوال می‌رود.دیپلماسی بدون قدرت و بدون عقبه مطمئنا، حرفی تو خالیست.

سردار نظری عنوان کرد: یکی از پشتوانه‌های مهم برای نظام پشتوانه مردمی است. به همین دلیل رهبری معظم هشدار می‌دهند حضور حداکثری در انتخابات مهم است که مخاطب اصلی این سخنان ما بسیجیان هستیم.

وی ابراز کرد: اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی در این جایگاه برتر نباید با حضور کمرنگ مردم دشمن را به طمع وادار کند. دشمن کاری نمی‌تواند انجام دهد، اما به خودمان خسارت وارد می‌شود که چند سال دیگر باید تحمل کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام مطرح کرد: معتقد هستیم مردم در اتصال به اسلام میتوانند مسیر رشد و تعالی خود را پیدا کند. نظام اسلامی یک ظرف است که مردم و اسلام در درون آن، مولفه اصلی هستند که تحت هدایت ولایت جامعه قرار دارند. پس مولفه معنوی اسلام است و مولفه قدرت این نظام مردم هستند و این سه ضلع امامت، امت و اسلام چنین قدرتی را تولید کرده است.

سردار نظری تاکید کرد: مسئله دوم ما با توجه به مسائل معیشتی مردم هستند که ممکن است تحت تاثیر عملیات روانی و پوشاندن موفقیت‌ها دشمن قرار گیرند.

وی حفظ برتری جبهه‌های انقلاب اسلامی را با حضور حداکثری در انتخابات خواند و اظهار کرد: جامعه اسلامی و مسلمان هیچ موقع ناامید نمیشوند. ما دلایل زیادی برای امیدواری داریم، اما اگر در هیچ عرصه‌ای امید نداشته باشیم، اعتقاد به خداوند متعال مهم‌ترین و تنها دلیل است.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام مطرح کرد: ما از توانمندی‌های و ظرفیت لازم مادی و معنوی در درون این نظام به شدت برخوردار هستیم که هم باعث توفیقات ماورا مرز‌ها شده و هم در داخل کشور مولفه‌های قوی موفقیت را داریم.

سردار نظری یاداور شد:حضور حداکثری از نظر استحکام نظام و از لحاظ حفظ امانت الهی مهم است و اگر مردم اقدام کند وعده الهی محقق میشود.

وی گفت: برای تحقق حضور حداکثری دو دعوت عمومی و اختصاصی داشته باشید؛ و تاکید در دعوت نفر به نفر است. ماباید فضای انتخاباتی با تبلیغات محیطی داشته باشیم و با کلمات ساده و دست نوشته‌های مردمی دعوت بعمل آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها