خبرهای داغ:
فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان ملایر:

امروز دشمن به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور است

ملایر-فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر گفت: مردم در انتخابات وظیفه مهمی دارند؛ امروز دشمن به شدت تلاش می‌کند که یک ناامیدی بر کشور حاکم کند اما هر سال مردم به گونه‌ای چشم دشمن را با حضور پرشکوه خود کور می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۸۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

امروز دشمن به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور استسید یوسف موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اهمیت بحث انتخابات اظهار داشت: انتخابات، حق و تکلیف مردم ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خود است و در رأس واجبات قرار دارد.

وی افزود: یکی از ارزشمندترین چیزهایی که امام خمینی (ره) برای ما بر جا گذاشت جمهوری اسلامی بود و این رأیی است که به صندوق می‌اندازیم.

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان ملایر عنوان کرد: مردم در انتخابات وظیفه مهمی دارند؛ امروز دشمن به شدت تلاش می‌کند که یک ناامیدی بر کشور حاکم کند اما هر سال مردم به گونه‌ای چشم دشمن را با حضور پرشکوه خود کور می‌کنند.

وی با تأکید بر همبستگی ملت ایران در انتخابات پیش رو افزود: وظیفه همه ما حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح است.

موسوی با بیان اینکه افراد زیادی از طیف‌های مختلف در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام کردند که این امر قابل تقدیر است، گفت: شورای نگهبان صلاحیت برخی از آنها را برای انتخابات ریاست جمهوری احراز نکرد اما به معنی اینکه آنها افراد خوبی نیستند، نیست بلکه احراز صلاحیت ریاست جمهوری مهم است.

وی ادامه داد: کسی که در خط امام راحل و رهبری حرکت می‌کند با صندوق رأی قهر نمی‌کند و چنین نگاهی با خط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بیگانه است.

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان ملایر ابراز داشت: مردم مسلمان ایران در 28 خرداد ماه با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی به اسلام، ولایت‌فقیه، خون شهدا، هشت سال دفاع مقدس و به حاکمیت اسلام رأی می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار