خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۳۰  معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۲۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی موثر و اعزام گشت‌های هدفمند در  پاتوق‌ها و مکان‌های حضور معتادان متجاهر و بلامکان، مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.

وی افزود: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی، تعداد ۳۰ نفر معتاد کارتن خواب دستگیر که پس از غربالگری و اخذ آزمایش ۲۱ نفر به کمپ موضوع ماده ۱۶ در همدان  و ۹ نفر دیگر به کمپ موضوع ماده ۱۵ در ملایر جهت ترک و باز پروری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان است و پلیس با همکاری دستگاه قضائی این طیف افراد مخل نظم و آرامش عمومی را که اکثر جرایم خرد به سبب وجود آن‌ها رقم می‌خورد را جمع آوری و به مراجع قانونی در این طرح تحویل خواهد داد.

*دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در ملایر

وی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران قرار گرفت.

سلگی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر و اموال مسروقه‌ای نظیر یک جعبه آچار بکس کامل، جک هیدرولیکی روغنی، یک عدد سیلندر کپسول گاز مایع و ضبط و پخش خودرو و انواع آچار کشف و متهم در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۷ فقره سرقت به ارزش ۶۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در ماموریت دوم با تلاش اطلاعاتی ماموران یک سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو دیگر نیز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد که به ۶  فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت کابل به ارزش ۴۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند، بیان داشت: رعایت توصیه‌های انتظامی اجتماعی و بازدارنده پلیس و تجهیز خودروی در اختیار، به تجهیزات ضد سرقت به منظور جلوگیری از ایجاد فرصت‌های ارتکاب سرقت از جمله انتظارات پلیس ملایر از شهروندان و مالکان خودرو است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار