خبرهای داغ:
ویژه برنامه شهدا آبروی محله اند همزمان با پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم عباس دانشگر به همت بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۸۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

شهيدان نه فقط آبروي محله و قوم و تبار كه آبروي ميهن اند چرا كه از جان و جاه گذشتند تا ايران اسير چنگال دشمنان نشود.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت پنجمین سالگرد شهید عباس دانشگر، شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) ویژه برنامه شهدا آبروی محله هستند به همت بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه حضرت آسیه(س)، هیئت ام البنین (ع) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) و روایت خاطرات حجت الاسلام و المسلمین پهلوانی فر، رفیق شهید و مسئول قرارگاه شهید شاطری فر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین احسانی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا آبروی محله یکی از با ارزش‌ترین و تاثیر گذارترین فعالیت‌های سپاه و بسیج است، اظهار کرد: یكی از وظایف مهم در مقابل هجمه گسترده فرهنگی دشمن، شناساندن شهدا با برگزاری یادواره های شهدا با روش های مختلف و متفاوت است.

وی افزود: یكی از اهداف برگزاری این مراسم ها این است كه به مردم بگوییم امنیت امروز كشور با توجه به منطقه پر آشوب خاورمیانه، مدیون شهدا و جوانانی است كه در محله هایمان بزرگ شدند و به عنوان هم محلی شاهد بزرگ شدن یكدیگر بودند.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) با  اشاره به  حماسه آفرینی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری  یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن تسلیم نکردند.

احسانی با بیان اینکه امروز مردم قدرشناس ایران اسلامی، امنیت خود را مدیون خون شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان می‌دانند گفت: امنیت و آسایش حاکم در جامعه اسلامی مدیون خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی شهيد را مايه سربلندي خود و خانواده اش دانست و خاطرنشان كرد: شهيدان راه خود را آزادانه و آگاهانه پيمودند و در اين راه با نثار جانشان، جاويدان شدند.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) تاکید بر حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و مایوس کردن دشمن گفت: شهیدان وظایف خود را با پیروی از سخنان امام راحل (ره) انجام دادند و امروز ما با حضور پر شور و شعور در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کنیم.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) حضور حداکثری در انتخابات را تکلیف عقلی و شرعی دانسته و آن را موجب حفظ جمهوریت نظام می‌داند. امام خامنه‌ای رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی نیز، ضمن تکلیف خواندن لزوم حداکثری، عزتمندی، وفاق ملی، اقتدار ملی، استقلال، تحکیم نظام، آبروی اسلام، آبروی ملت و تقویت نظام جمهوری اسلامی را به عنوان عوامل و آثار لزوم حضور حداکثری یاد کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها