مسابقه فوتسال دوستانه بین تیم های پایگاه امام خامنه ای (مدظله) و تیم شهید ابراهیمی سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۰۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مسابقه فوتسال دوستانه بین تیم های پایگاه امام خامنه ای (مدظله) و تیم شهید ابراهیمی سپاه ناحیه سرخه با پیروزی ۷ بر ۳ به نفع تیم شهید سلیمانی سرخه به پایان رسید.

این مسابقات با هدف ایجاد شور، نشاط و همدلی از یک سو و افزایش سلامت جسمانی و قوای بدنی بسیجیان و سربازان ناحیه از سوی دیگر برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی دو تیم همراه بود.

در حاشیه این مسابقه سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جمع ورزشکاران ضمن تاکید بر اهمیت امر ورزش و تقویت روحیه پهلوانی برای ورزشکاران اظهار کرد: ورزش بر روی جسم و روحیه فرد بسیار تاثیر گذار است پس ورزش را همیشه در برنامه خود قرار دهیم.

وی افزود: ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند. پس تلاش کنید تا در برنامه ریزی های روزانه خود ساعاتی را برای ورزش کردن در نظر بگیرید.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و حضور حداکثری در پای صندوق های رای بسیار مهم است، عنوان کرد: امیدواریم با بصیرت، آگاهی، همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی همه مردم و مسئولان، انتخابات پیش‌رو پرشکوه برگزار و همه توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

ادهم خاطرنشان کرد: همه دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی این‌روزها همانند 40 سال گذشته دنبال تحریم انتخابات، ایجاد یأس، ناامیدی و دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی هستند و از قدرت نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با همه اتفاقات و فراز و نشیب‌هایی که آن را تجربه کرده است در نقطه بسیار حساسی قرار دارد افزود: امروز تقابل میان جبهه کفر و جبهه اسلام و انقلاب به انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن گره خورده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بیشتر باشد موجب تقویت و استحکام پایه‌های نظام اسلامی و موجب شکست توطئه‌ های دشمنان علیه کشور است .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها