خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی امام حسن مجتبی(ع)
قبادی گفت: شرط نصرت الهی که شامل حال مردم شود ایمان و عمل صالح است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۵۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین، علی اکبر قبادی درجمع بسیجیان پایگاه هانیه حوزه حضرت فاطمه(س) گفت: دو شرط از شروطی که نصرت های الهی شامل حال مردم شود را ایمان و عمل صالح بیان کرد که هم در زندگی فردی و هم زندگی اجتماعی را در بر می‌گیرد و باید دانست که رزاق ما خداوند است. پس نباید ناامید شویم و توسل به اهل بیت را در زندگی فراموش نکنیم.

وی تنها انقلابی که پرچم اهل بیت را برافراشته است را انقلاب اسلامی معرفی کرد و خائنین را رسوا شده و عاقبت به شر خواند و کسی را که به مردم ظلم کند را پایدار ندانست
وی در ادامه به فرمایش حضرت آقا اشاره داشت: به زودی شما در قدس نماز خواهید خواند و اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این به تلاش ما بستگی دارد و ایشان به پشتوانه ما این حرف را می‌زنند و ناامیدی کار شیطان است.
کارشناس سیاسی امام حسن مجتبی(ع) گفت: باید تلاش کنیم تا مردم به صندوق های رای رو بیاورند و ما رای می دهیم تا مشکلات جامعه برطرف شود.
وی با اشاره به راههای توجیه کردن مردم برای شرکت در انتخابات گفت: رای ما باعث خواهد شد که قدرت مهمی در برابر استکبار باشیم.
وی خاطر نشان کرد: کلام امام خمینی رحمت الله چراغ راه ما است و هر کس را که دشمن تخریب کرد بدانیم خار در چشم دشمن بوده و هرکس را دشمن تعریف کرد دشمن انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها