رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بخشی از مشکلات مربوط به تحریم‌هاست و این را نمی‌شود کتمان کرد، گفت: می‌شود تحریم‌ها را مدیریت کرد و دیوارهای تحریم را شکست اما نخواستند و نکردند.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۸۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور امروز در جمع مردم شهرستان گیلان در همایش بزرگ مشارکت حداکثری در مسجد محمد رسول الله (ص) شهر آستارا با بیان اینکه تحریم‌ها از اول انقلاب بوده و هست، اظهار کرد: هر نظامی با این حجم تحریم‌ها محکوم به سقوط بود، اما چون انقلاب، ریشه در باور‌ها و اعتقادات مردم داشت، مردم با تمام وجود پشت سر امام و ولایت ماندند و انقلاب خودشان را حفظ کردند.

وی با اشاره به اینکه علت مشکلات کشور در انقلاب نیست، افزود: بخشی از مشکلات مربوط به تحریم‌هاست و این را نمی‌شود کتمان کرد، ولی می‌شود و میشد تحریم‌ها را مدیریت کرد و دیوار‌های تحریم را شکست، اما نخواستند و نکردند، مشکل اجرا نشدن قانون و برنامه‌های پنجم و ششم و نبودن روحیه و مدیریت جهادی در کابینه دولت است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اتمام پروژه راه آهن قزوین-رشت و رشت-آستارا نباید این مدت طول می‌کشید، گفت: الان ترانزیت‌ها پشت درب گمرک کشور آذربایجان انتظار می‌کشند و میوه‌های آنان پلاسیده شده و از کیفیت آن میفتد تا ترکیه از آن سود ببرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشارکت حداکثری بیان کرد: باید خروجی انتخابات نیز کسی باشد که نقش جهادی ایفا کند و این کار هر کسی نیست و باید حداقل عضو شورا‌های مختلف کشور بوده باشد تا بداند و بفهمد در کشور چه می‌گذرد.

ذوالنور با اشاره به استفاده ابزاری از احساسات و عواطف مردم توسط برخی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در موضوع زنان تصریح کرد: شهردار تهران از جنس شما بود و زنش را با اسلحه کشت، چرا صدا در نیاوردید و حقوق زنان فراموشتان شد! امروز از پیامک صحبت می‌کنید؟ تحجر سیاسی و اعتقادی شما به قدری شدید است که اگر هم حزبی شما بزند زنش را با اسلحه بکشد محکوم نمی‌کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات