خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار:
بهار-مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: حضورحداکثری در انتخابات یأس دشمن را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۹۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

حضورحداکثری در انتخابات یأس دشمن را به دنبال داردطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تاکید بر اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح به دیدگاه امام و مقام معظم رهبری در مورد حضور پر شور در انتخابات اشاره کردو اظهار داشت: با حضورحداکثری در این انتخابات باعث یاس دشمن خواهیم شد.

 وی ادامه داد: همه ما درخصوص شرکت در انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی وظیفه شرعی داریم و باید با بصیرت افزایی از خویشاوندان و دوستان خود برای شرکت در این عرصه دعوت کنیم.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی پایگاه کوثر افزود:همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره)، شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق (ع) مراسم بزرگداشت به مدت سه روز در روستای حسین آباد عاشوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت و با توجه به اتخابات پیش رو نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

رضایی از برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در کتابخانه حکمت خبر داد و گفت: جشن روز دختر با حضور اعضای حلقه صالحین سردار سلیمانی پایگاه کوثرحسین آبادعاشوری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات