فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به امنیت انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری بیان کرد: امنیت و آرامش انتخابات با 20هزار نیروی انتظامی و بسیجی تأمین می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۵۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمد کاظم تقوی در حاشیه بازدید از منطقه انتظامی تربت‌جام با اشاره به امنیت انتخابات گفت: آمادگی داریم انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد را در کمال امنیت، آرامش برگزار کنیم و ان شاءالله شاهد مشارکت بالا و مثال‌زدنی مردم انقلابی در خراسان رضوی باشیم.

 وی با اشاره به اینکه در بحث امنیت انتخابات برنامه‌ریزی خوبی انجام‌شده و با تدارک ۵ هزار شعب اخذ رأی، آرای مردم به‌خوبی جمع‌آوری خواهد شد افزود: برای امنیت شعب اخذ رأی از قرارگاه انتظامی امام علی (ع) قریب به ۲۰ هزار نیروی مشترک بین نیروی انتظامی و ۱۰ هزار نیرو از عزیزان بسیجی طراحی‌شده است که برای نظم و امنیت انتخابات به کمک انتظامی خواهند آمد.

 وی با اشاره به تجهیز و ارتقاء یگان امداد تربت جام تصریح کرد: از سال‌های گذشته نوسازی یگان امداد و حمل‌ونقل ترابری در دستور کار قرار دارد و طی دو سال اخیر قریب به هزار دستگاه خودرو جدید وارد ناوگان یگان امداد شده و خودرو‌های فرسوده خارج شد و از بابت کمبود‌ها و کاستی‌هایی که وجود دارد در مأموریت‌ها از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به معضل بیماری کرونا اضافه کرد: بخشی از امکانات و توان نیروی انتظامی مصروف کرونا شد و توان ما را تحت تأثیر قرارداد و تعداد زیادی از همکاران انتظامی گرفتار کرونا شدند و از طرفی مأموریت‌های کرونایی به مأموریت‌های پلیس اضافه شد و شرایط متاثر از کرونا، وضعیت اقتصادی برخی از جرائم را تحت تأثیر قرارداد.

 سردار تقوی با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان در حوزه امنیت پایدار خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌ها به همراهی مردم و مسئولان و علمای شیعه و اهل سنت نیاز داریم که پلیس را در انجام مأموریت‌ها کمک و همراهی کنند تا شرمنده شهدا، خانواده شهدا و مردم انقلابی نشویم.

 وی ارتقای یگان امداد تربت‌جام برای برخورد قاطع با اراذل‌واوباش و برخورد قاطع را اراذل‌واوباش یکی از اولویت‌های پلیس برشمرد و اظهار کرد: ارتقای ساختار یگان امداد تربت‌جام در دستور کار قرار دارد و افزایش ساختار یگان امداد با تحقق امکانات، تجهیزات و نیرو ظرف دو ماه آینده اتفاق می‌افتد و ما قطعاً حساسیت‌های مردم تربت‌جام را در برخورد با اراذل‌واوباش درک می‌کنیم و به شرایط موجود واقف هستیم تلاش این است که یگان امداد تربت‌جام را به‌سرعت ارتقاء دهیم.

 وی با اشاره به شاخص‌های معرفی فرمانده جدید تربت‌جام گفت: برای انتخاب فرمانده جدید تربت‌جام خیلی وسواس داشتیم که نیرویی باشد که بتواند مأموریت‌های انتظامی را به‌خوبی انجام دهد و انگیزه و فرصت لازم را برای خدمت داشته باشد که بتواند برنامه‌های طولانی‌مدت طراحی کند و براین اساس فرمانده جدید معرفی شد که در مدت حضور عملکرد مناسبی داشته است، اما ما اکتفا به این مسئله نمی‌کنیم مشکلات شهرستان را بررسی و نیروی انتظامی و در ابعاد مختلف روزانه ده‌ها مأموریت و فوریت‌های پلیسی و خدمات متفاوت به مردم ارائه می‌دهد.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به جمع‌آوری معتادان‌متجاهر از سطح شهر تربت‌جام یادآور شد: تبلور مأموریت پلیس در حمایت و کمک همه‌جانبه است و پلیس با کمک دادستان، فرماندار، شورای اسلامی شهر و شهرداری به‌زودی معتادان متجاهر که جرائم تحت تأثیر آنان قراردارد برنامه خوبی انجام‌گرفته که با راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ معتادان متجاهرجمع آوری و ثمرات آن را مردم شاهد خواهند بود.

 تقوی با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد: به‌عنوان یک سرباز از مردم دعوت می‌کنم در انتخابات ۲۸ خرداد پرشور شرکت کنند و آنچه اراده مردم باشد رقم خواهد خورد و ما شاهد جشن پیروزی مردم بعد از انتخابات باشکوه باشیم.

 وی بیان کرد: مرزنشینان غیور در تربت‌جام و سایر شهرستان‌های استان خراسان لایق خدمت هستند و امروز مرزبانان در حوزه امنیت به‌خوبی ظاهر شدند و به برکت حضور مرزبانان از امنیت پایدار و خوبی برخوردار هستیم که با مشارکت همه دستگاه‌ها رقم خورده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها