خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

حضور مردم موجب دور کردن سایه جنگ از کشور

سرهنگ مصطفی لو در جمع نخبگان شهرستان آق قلا اظهار کرد: دور کردن سایه جنگ از کشور با حضور مردم در صحنه اتفاق می افتد سایه جنگ را حضور مردم با مقاومت و تأسی از شهامت مردانی چون حاج قاسم سلیمانی از سر ملت کم کردند
کد خبر: ۹۳۵۰۳۷۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا در جمع نخبگان بسیجی این شهرستان بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات باعث دور کردن چشم طمع دشمنان از این کشور خواهد شد، رئیس جمهوری که با مشارکت حداکثری انتخاب شود در مجامع بین‌المللی سربلند است و حرف برای گفتن دارد.

وی در ادامه افزود: نباید مشکلات را به تحریم ها و رفع سایه جنگ را به برجام گره زد بلکه دور کردن همه تحریم ها و دشمنی ها و سایه جنگ از کشور فقط با حضور مردم در صحنه اتفاق می افتد، سایه جنگ را حضور مردم با مقاومت و تأسی از شهامت مردانی چون حاج قاسم سلیمانی از سر ملت کم کردند.

فرمانده سپاه آق قلا تصریح کرد: مقاومت یعنی در مقابل دشمن ایستادن ،جلوی دشمن باید ایستاد هر جا مقاومت کردیم پیروز شدیم، در فرهنگ مقاومت به جایی رسیدیم که اسرائیل با وجود گنبد آهنین و دیوارهای حائل و پناهگاه‌های امن در امر  آتش‌بس پیشقدم می‌شود.

مصطفی لو در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات 1400 باید دید در میان کاندیداها گفتمان کدام یک به گفتمان رهبری نزدیکتر است و بدانید که اصلح اوست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها