تا انتخابات| تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با بسیج:
ساری-تحلیلگر مسائل سیاسی به اشاره به اینکه طیف دانشجویی به جریان لیبرالی اعتماد ندارند، گفت: با توجه به خدمات جریان انقلابی، قشر دانشجویی متمایل به جریان انقلابی هستند.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۸۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

نیما مهرجو فعال دانشجویی و تحلیلگر مسائل سیاسی در این نشست،به اشاره به اینکه طیف دانشجویی به جریان لیبرالی اعتماد ندارند،گفت: با توجه به خدمات جریان انقلابی ،قشر دانشجویی متمایل به جریان انقلابی هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه جریان لیبرالی در مواجه با مشکلات کشور نگاه به بیرون دارد، افزود:سال های متمادی نشان داده است جریان لیبرالی حتی آب خوردن مردم را به مذاکره گره میزند و نگاهی به داخل و ظرفیت های درونی ندارد.

مهرجو ادامه داد: تورم و گرانی و نیز بیکاری و مشکلات معیشتی اولویت مردم است لذا اگر از مردم بپرسند آیا مذاکرات مشکلات را حل کرده است، پاسخ مردم صریح و شفاف است و می گویند خیر.

این فعال دانشجویی با تصریح بر اینکه کاندیدای جریان لیبرالی مورد توجه مردم نیستند، اضافه کرد: اولویت جریان انقلابی مشکلات اصلی مردم و نگاه به ظرفیت درون است.

به گفته مهرجو مردم به جریان حامی وضع موجود نه میگویند،چرا که در این هشت سال با توجه به عملکرد لیبرال ها مشکلات مردم حل نشد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه تفکر جریان لیبرالی توجه به به ظرفیت های داخل ندارد و بسیاری از کارخانجات بزرگ کشور بخاطر عدم مدیریت به ورطه تعطیلی کشیده شدند، خاطرنشان کرد: سفره مردم کوچکتر شده است لذا نیاز به یک تحول مدیریتی در کشور داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها