خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مردم داری ویژگی بارز یک بسیجی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیجی ها باید مردم دار بوده و تکیه گاه آحاد مردم باشند.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حبیب شهسواری امروز در همایشی که با حضور بسیجیان در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: وحدت، همدلی و تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات است، به همین دلیل از بسیجیان، شوراها، فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج و اعضای گردان ها برای مشارکت در همه فعالیت ها قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: بسیجیان در طول همه سال های بعد از انقلاب همواره کنار مردم بودند و اخیرا در ایام شیوع ویروس کرونا نیز ثابت کردند که برای حفظ سلامتی مردم حاضر هستند هر کاری انجام بدهند و هر قدمی بردارند، بنابراین قدردان شما هستم.

این مسئول به فلسفه شکل گیری بسیج اشاره و بیان کرد: بسیجیان نه تنها از ابتدای پیروزی انقلاب برای صیانت از ارزش ها و آرمان ها پای انقلاب بودند، بلکه برای دفاع از حدود و ثغور نیز تا پای جان تلاش کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه خانواده های زیادی فرزندان دلبند خود را به جبهه ها فرستادند تا از میهن اسلامی دفاع کنند، اضافه کرد: بنابراین خدمت به این مردم سعادت بزرگی است.

شهسواری ضمن اشاره به اینکه بسیجی پیرو انقلاب است و باید مردم دار باشد، اضافه کرد: پایگاه های مقاومت بسیج باید محل امید مردم باشند که به طور قطع فرمانده ها برای این مهم تلاش می کنند.

این مسئول گفت: بسیجی و پایگاه بسیج باید دادخواه مردم باشد و در راستای رفع  مشکلات و دغدغه های مردم گام بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار