خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی در آستانه 28 خرداد آمده است: انتخاب آگاهانه ضامن اقتدار کشور است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۶۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، در آستانه 28 خرداد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان بیانیه صادر کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

 اِنَّ الله لا یُغَیِّرُ ما بِقَوم حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم      سوره رعد آیه11

بار دیگر انتخابات در کشور فرصتی برای تجلّی اراده ملّی و حراست از مردم سالاری دینی را فراهم آورده است، تا مردم شریف ایران، پیر و جوان، مرد و زن و همه آنهایی که سربلندی و سرافرازی ایران و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را خواستارند به وظایف ملّی و انقلابی خود عمل نموده و به فرمان رهبری لبیک گفته و پای صندوق های رأی بدرخشند و با تمام شجاعت فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را با انگشت جوهری خود نشان دهند و با انتخاب آزادانه، آگاهانه ضامن اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران باشند که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مشارکت حداکثری در انتخابات را در اولویت قرار می دهد  و در گام بعدی انتخاب فرد اصلح را مهم می داند تا همه مردم با توجه به جریانات متنوع فکری و سیاسی بتوانند از میان نامزدهای انتخاباتی، فردی را برگزینند که بیانگر خواسته ها و نظرات آنها باشد.

مردم شهیدپرور ایران می دانند که از مدت ها قبل، دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را در جهان نداشته و ندارند و همچنان به فعالیت های خود در مسیر ناامید و دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات تلاش می کنند. این دشمن است که با طرح توطئه های اقتصادی، فرهنگی و نقشه های متفاوت می خواهد پایه های نظام را سست کند. اما مردم فهیم و غیور ایران اسلامی با بصیرت تمام در پای صندوق های رأی حضور یافته و توطئه های شوم دشمنان قسم خورده را خنثی خواهند کرد.

بسیج جامعه زنان سپاه شهداء از زنان آزاده و سربلند استان آذربایجان غربی که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون با حضور پرشور، مؤمنانه، هوشمندانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده بلند خود را برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساندند و برای ایران،عزّت و اقتدار آفریدند دعوت می کند تا باردیگر به صحنه بیایند و با ایفای رسالت دینی و ملّی خود حماسه دیگری جهت تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی بیافرینند و با انتخاب فرد اصلح، نقش سازنده خود را در جهت شکل گیری جلوه ای شکوهمند از تجلّی حق انتخاب سرنوشت مردم ایفا نمایند و آرامش روحی و امنیت اجتماعی جامعه را فراهم نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظرات