درآستانه کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام صورت گرفت؛

یادواره شهید یادگار امیدی و شهدای بخش کارزان برگزارشد

مراسم یادواره سردارشهید حاج یادگار امیدی وشهدای بخش کارزان همزمان با دهه کرامت با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام و مردم ولایت مدار شهرستان سیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۲۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ،مراسم یادواره سردارشهید حاج یادگار امیدی وشهدای بخش کارزان همزمان با دهه کرامت با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام و مردم ولایت مدار شهرستان سیروان برگزار شد.
 
 سردار شاکرمی دراین مراسم به رشادت های شهید امیدی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز ما همه وام دار شهیدانی همچون حاج یادگار هستیم که بابصیرت ، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از این مرزبوم پرداختند و جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.
 
شاکرمی در ادامه بیان داشت: وظیفه ما حفظ آرمانهای شهدا و ولایت فقیه است و اگر مردم زمانی آرزو داشتند که در کربلا از امام حسین ( ع) دفاع کنند امروز میدان انتخابات میدان کربلا است و بی توجهی به این واجب کربلای دیگری را رقم خواهد زد.
 
وی افزود: وضعیت کنونی ملت های منطقه نشان دهنده اهمیت این انتخابات است، ملتی مانند سوریه بعد از یک دوره زمانی که دچار ناامنی و وضعیت نابسامان بودند حضور پرشوری در پای صندوق های رای داشتند،از این رو ما باید این مسله را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم .
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) باتاکیدبر حضورپرشور مردم شهید پرور سیروان  در انتخابات افزود: هر رای به تنهایی تاثیر زیادی در سرنوشت کشور دار و نیاز است هر کس از هر قشری باید احساس مسولیت کند و در سرنوشت کشور خود شرکت کند.
در پایان با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام وامام جمعه ،فرمانده سپاه ناحیه سیروان و دیگر مسولان از خانوادهای شهدای بخش کارزان تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات