خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: انتخابات ۲۸ خرداد، تلاش در جهت تحول در قوه مجریه و پیشرفت در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۰۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست روشنگری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، حجت الاسلام محمودی زاده، و پایوران و سربازان سپاه ناحیه داراب برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی زاده دراین نشست ضمن تبریک دهه کرامت میلاد حضرت معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت احمد بن موسی(ع)، به تبیین ابعاد زندگی حضرت معصومه سلام الله پرداخت.
محمودی زاده ویژگی و جایگاه حضرت معصومه (س) را از سه منظر ۱-روایات که هرکس حضرت معصومه(س) را شناخت بهشت را برخود واجب کرده۲-ازمنظرزیارت نامه که ارتباطی بین زائر و منظور میباشد که حتی زیارت نامه آن حضرت از امام معصوم رسیده و خاص است۳-ازمنظر شان و کرامات و ویژگی های آن حضرت مورد بحث قرار داد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در خصوص شفاعت حضرت معصومه(س) بیان داشت: از حضرت آیت الله بهجت پرسیده شده که شفاعت حضرت معصومه سلام الله شامل مردم قم میشود یا نه ؟ آیت الله بهجت می فرمایند که این کار از آیت الله میرزا شیراز ی برمی آید شفاعت ان حضرت شامل تمام شیعیان جهان میشود.
محمودی زاده خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های و کرامت حضرت معصومه سلام الله با بصیرت بودن ایشان است، بصیرتی که با شناخت حق و به موقع و با اقدام که ویژگی آن حضرت در حق امام رضا علیه السلام بعد از شهادت امام موسی بن جعفر(ع) بر توقف امامت خاتمه داد و حمایت قاطع از امام رضا علیه السلام نشان داد و حق خود را ادا کرد.
وی در خصوص انتخابات پیش رو گفت: انتخابات، کلید واژه زندگی است که با بی بصیرتی میتواند خسارات جبران ناپذیری برای نظام در بر داشته باشد؛ همین طور که برای پیامبر(ص) در جنگ احد در خصوص تنگه احد خساراتی به بار اورد.
محمودی زاده در پایان، انتخابات ۲۸خرداد را نقطه تقابل دو گفتمان و جبهه انقلاب و غیر انقلاب برشمرد که با حضور حداکثری و انتخاب اصلح میتواند مهمترین تلاش در جهت تحول در قوه مجریه و پیشرفت در جامعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها