خبرهای داغ:

از برگزاری جشن دهه کرامت تا نشست بصیرتی در پایگاه حضرت رقیه (س) در سرخه

همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه اعیاد این دهه همراه با نشست بصیرتی و روشنگری در پایگاه حضرت رقیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۷۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و نزدیک شدن به انتخابات 1400 و اهمیت مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات نشست بصیرتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با حضور بسیجیان و سخنرانی خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه برگزار شد.

خاتون ابراهیمی در جمع بسیجیان و رای اولی ها ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: همه ما باید در صحنه ملی کشور خود مشارکت کرده و به خصوصیات و ویژگی هایی که مقام معظم رهبری در مورد فرد اصلح اشاره کرده اند توجه کنیم و باتوجه به آن ها رای دهیم.

وی به اهمیت رویداد انتخابات و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری در این رویداد حساس پرداخت و اضافه کرد: ما باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم و دستورات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) تصریح کرد: تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و در وهله بعدی زمینه سازی برای انتخاب اصلح، از جمله انتظارات مهم رهبر معظم انقلاب از ما بسیجیان به خصوص طلاب بسیجی در وضعیت فعلی است.

ابراهیمی با بیان اینکه در شرایطی که دشمن با ابزارهای مختلف رسانه ای و فرهنگی و هنری به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات است، عنوان کرد: ما نباید بگذاریم که یأس و تردید در جامعه در این زمینه ایجاد شود و ما با حضور در صحنه انتخابات نقشه های دشمن را برملا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار