فرمانده سپاه بردسکن:

امنیت، زیرساخت توسعه در هر کشوری است

فرمانده سپاه بردسکن زیرساخت توسعه در هر کشوری را امنیت دانست و گفت: امنیت و اقتداری که امروز داریم مرهون خون شهدا و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۱۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در یادواره شهدای روستای برجک از توابع بخش انابد شهرستان بردسکن ضمن عرض خیرمقدم به مردم و مسئولین بیان داشت: امنیت و اقتداری که امروز داریم مرهون خون شهدا و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
 
وی با انتقاد به برخی که می‌گویند چه نیازی به جنگیدن هزاران کیلومتر دورتر از خاک کشور داریم گفت: این بازی در زمین دشمن است.
 
جنیدی بیان داشت: مقام‌معظم رهبری می‌فرمایند اگر مدافعین حرم ما در رأس شهید سلیمانی عزیز که شبانه‌روز در ماورای مرز‌های ما تلاش کردند نبودند ما مجبور بودیم در داخل مرز‌ها از امنیت خاک کشورمان دفاع کنیم.
 
وی با اشاره به اوایل دهه ۸۰ که احتمال حضور اشرار در همین منطقه بود گفت: شاید اصلا اشراری نبود، ولی آن زمان واقعاً مردم احساس امنیت نمی‌کردند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تصریح کرد: این افراد که قدردان خون شهدای مدافع حرم نیستند و به این شهدا انتقاد می‌کنند شاید امنیت زیر دلشان زده است.
 
وی زیرساخت توسعه در هر کشوری را امنیت دانست و با اشاره به اهمیت جایگاه شهید در قرآن گفت: همه قدردان شهدا و شهدای مدافع حرم هستیم و دلیل برگزاری این یادواره‌ها را معرفی شهدا به عنوان قهرمانان ملی، قدردانی و احترام خانواده شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس اعلام کرد.
 
جنیدی با اشاره به دفاع مقدس گفت: شهدا در اوج نداری با نگاه ایمانی و اعتقادی و توکل به خداوند توانستند در مقابل تجهیزات بی‌حد و وصف لشکر عراق با سرکردگی بیش‌از چهل کشور دنیا و عقبه آن‌ها که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند بایستند، اما امروز بچه‌های دهه هفتاد سپاه گران قیمت‌ترین پهباد آمریکایی را که کوچک‌ترین تعرضی به خاک کشور داشته با اقتدار می‌زنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار