ملت ایران توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود بر سر صندوق های رای، توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۷۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، نشست بصیرتی حلقه شهید مجید مومن آبادی با محوریت حضور پر شور در انتخابات و انتخاب اصلح و درست در پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه برگزار شد.

این نشست با حضور در ستاد انتخاباتی سردار سلیمانی، امضای طومار حضور در انتخابات و پخش نامه سردار سلیمانی همراه بود.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در جمع بسیجیان این این پایگاه با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و اهمیت انتخاب اصلح اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود، شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، وقتی انتخابات حداکثری برگزار شود نشان دهنده حمایت مردم از نظام خواهد بود و همین مسئله موجب خنثی شدن توطئه دشمن می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه قانونی هرکسی شرکت در انتخابات است، ادامه داد:  باید به کسی رای دهیم که اصلح باشد و خصوصیات و ویژگی هایی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند را داشته باشد.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد با بیان اینکه دشمن به دنبال القای یاس و ناامیدی در مردم است و تمام توان خود را به کار گرفته تا مانع از حضور مردم بر پای صندوق های رای شود، گفت: ولی همه ما با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای توطئه های دشمن را خنثی خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات