خبرهای داغ:
سرگروه حلقه صالحین گفت: هر چقدر این حضور گسترده‌تر باشد موجب یاس دشمنان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۰۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری های بسیج در سرخه؛ با نزدیکی به انتخابات 1400 نشست بصیرتی با سخنرانی آمنه مومن آبادی سرگروه حلقه صالحین شهید سید احمد پلارک در مورد انتخابات در پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه برگزار شد.

آمنه مومن آبادی در جمع بسیجیان با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری بر پای صندوق های رای و مشارکت در این امر ملی اظهار کرد: شکی نیست در اینکه شرکت در انتخابات سبب تقویت نظام اسلامی و باعث عزت مردم و نیزموجب یاس دشمنان اسلام است.

وی افزود: اهمیت حضور در انتخابات برای همه روشن است و هر چقدر این حضور گسترده‌تر باشد موجب یاس دشمنان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

سرگروه حلقه صالحین ادامه داد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف و حساس حضور داشته و با پایبندی به آرمان‌های انقلاب، از اهداف نظام حمایت کردند.

مومن آبادی گفت: همه باید برای ناامید کردن دشمن پای صندوق‌های رأی برویم، همه کسانی که قصد رأی دادن دارند افرادی را که انگیزه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارند را تشویق کنند تا پای صندوق‌های رأی بیایند، همچنین در این انتخابات باید بهترین‌ها انتخاب شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها