خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین؛

با حضور حداکثری، دولت اصلح را انتخاب نماییم

حجت الاسلام قدرتی گفت: با شرکت نکردن در انتخابات، ضعف ها برطرف نمی شود و باید مردم به صحنه بیایند و با حضور خود دولتی را که فکر می کنند بهتر عمل می کند به روی کار بیاورند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۷۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

هر رای ما به مثابه شلیک تیری به سمت پایگاه دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در ستاد انتخابات استان قزوین گفت: یک روز میدان مبارزه با دشمنان حضور در خیابان‌ها، تظاهرات علیه شاه و نبرد با دشمن بعثی بود و امروز بی گمان باید از آن به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات تعبیر کرد.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: یک روزی عزیزان و جوانان ایران با تقدیم خون خود از کشور، تمامیت ارضی، هویت و ارزش کشور و انقلاب صیانت کردند و امروز با رای دادن و شرکت در انتخابات به این وظیفه عمل خواهند کرد.

وی اضافه کرد: هر رای ما به مثابه شلیک تیر و موشکی به سمت پایگاه و اردوگاه دشمن است و امیدواریم نتیجه انتخابات مایه یاس و ناامیدی دشمنان و امید دوستان انقلاب شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: قطعا امروز حماسه حضور مردم در انتخابات شکل می گیرد و بار دیگر مردم ایران با بصیرت و آگاهی به میدان آمده و نشان می دهند در مسیر حفظ آرمان ها، ارزش ها و حفظ کیان انقلاب و ایران حاضرند با همه سختی ها، کمبودها و مشکلات به میدان بیایند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با شرکت در انتخابات، دین خود را به اسلام، انقلاب و خون شهدا ادا می کنند و نشان خواهند داد دشمنان با همه تلاش و فتنه گری موفق نخواهند شد روحیه یاس و ناامیدی را در ملت ما ایجاد کنند.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: همه ملت ایران اسلامی اعضای یک خانواده هستند و وقتی در مقابل دشمن قرار می گیرند تبدیل به مشت می شوند و در مقابل دشمن مقاومت می کنند.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات به ویژه نسل جوان و رای اولی و انتخاب نامزد اصلح از اهمیت زیادی برخوردار است تا در دهه کرامت مردم با کرامت و کریم ایران با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دولت کریمه را شکل بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی با بیان اینکه انقلاب آثار و برکات زیادی داشته است از رای اولی ها برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و افزود: در اولین انتخابات این کشور که رای آری یا نه به جمهوری اسلامی بود همه ملت رای اولی بودند و با رای خود سبب شدند چهار دهه عزت و کرامت برای کشور رقم بخورد.

وی اضافه کرد: البته ما کمبود، نقص و ضعف هم در کشور داریم و می شد بهتر از این عمل کرد اما با کناره گرفتن و شرکت نکردن در انتخابات این ضعف ها برطرف نمی شود و باید مردم به صحنه بیایند و با حضور خود دولتی را که فکر می کنند بهتر عمل می کند به روی کار بیاورند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار