دشمن از حضور مردم در انتخابات می ترسد

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی گفت: مشارکت در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه دشمنان است و هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان ناامید می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۲۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با انتخابات 1400 و اهمیت مشارکت حداکثری نشست بصیرتی و روشنگری به همت پایگاه آمنه (س) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در روستای لاسجرد در شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در جمع بسیجیان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات، لیلة‌القدر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همان طور که در شب قدر سرنوشت یک سال مردم نوشته می‌شود، ما نیز با انتخابات سرنوشت چهارساله و حتی هشت‌ساله خود و کشور را می‌نویسیم.

وی افزود: انتخابات اراده ملی را به معرض نمایش می‌گذارد، سربلندی یک ملت از این مسیر سرچشمه می‌گیرد بنابراین انتخابات تجلی‌گاه اراده جمعی و میثاق مهم احترام به قانون اساسی است.

نوروزی تصریح کرد: کارگزاران اصلح باید توسط مردم انتخاب شوند و باتوجه به اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه دشمنان است هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان ناامید می‌شوند.

وی افزود: شرکت در انتخابات واجب عینی و وظیفه اسلامی و الهی است. پس باید همه محکم و با قدم های استواره بر پای صندوق های رای حاضر شویم و در جهت انتخاب اصلح اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار