خبرهای داغ:
عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین

نظارت هزار و ۱۰۰ ناظر بهداشتی در استان بر رعایت دستورالعمل های شعب اخذ رأی

ارداقیان گفت: هزار و ۱۰۰ ناظر بهداشتی در سراسر استان در شعب اخذ رای مستقر بوده و بر رعایت دستورالعمل ها نظارت دارند.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۹۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمدحسن ارداقیان عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین، در جمع اصحاب رسانه استان قزوین در ستاد انتخابات استان بیان کرد: ۱۱۰۰ ناظر بهداشتی در سراسر استان در شعب اخذ رای مستقر می باشند که از هفته های گذشته هماهنگی بین ستاد انتخابات برای رعایت ضوابط و شرایط پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده است.

وی گفت: ستاد انتخابات با افزایش شعب و انتخاب شعبی که شرایط مناسب‌تری برای رعایت پروتکل دارد به روند انتخابات در فضای سالم کمک کرد.

ارداقیان اظهار کرد: امروز هم یکساعت قبل از آغاز رای گیری همکاران ما در شعب اخذ رای حاضر شده و دستورالعمل های بهداشتی شامل فاصله گذاری، چیدمان میز و صندلی عوامل اجرایی، تهویه شعب و محلول ضدعفونی را نظارت کردند و حتی مراکز تهیه و توزیع غذای عوامل اجرایی را نیز نظارت کردند.

عضو کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین اضافه کرد: ویژگی انتخابات این دوره به این است که بخشی از آن به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مهر نیست اما با این وجود به دلیل استفاده از دیگر لوازم، محلول به تعداد کافی پیش بینی شده و دارا بودن ماسک برای حضور در مراکز اخذ رأی الزامی است.

وی افزود: در خصوص فضایی که مردم در انتظار رای دادن هستند نیز با علامت گذاری، در جایگاه مشخص شده به انتظار می ایستند و توصیه ما به هم استانی های محترم این است که رأی گیری را به پایان شب نگذارند.

ارداقیان گفت: رای دهندگان حتما ماسک و خودکار همراه داشته باشند و فاصله اجتماعی را در زمان انتظار تا رای دادن رعایت کنند. کسانی هم که شرایط رای دادن ندارند وارد فضای اخذ رای نشوند.

وی افزود: عدم رعایت دستورالعمل ها از سوی ناظرین بهداشتی حاضر در شعب اخذ رأی تذکر داده می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها