معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت با محوریت ۱۲ امامزاده در سطح استان سمنان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۴۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
برنامه‌های دهه کرامت در ۱۲ امامزاده سطح استان سمنان در حال برگزاری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام رضا نفری اظهار کرد: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از اول لغایت یازدهم ذی القعده مصادف با ۲۲ خرداد لغایت ۱ تیرماه در بقاع متبرکه استان در حال اجرا است.
وی افزود: باتوجه به شرایط موجود، یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های ما که با مشارکت برخی از دستگاه‌های فرهنگی در سطح استان به اجرا درخواهد آمد، راه اندازی کاروان شادی با نام شمیم کرامت ویژه ایام با برکت دهه کرامت و علی الخصوص سالروز والدت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آالف التحیه و الثناء) است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: با عنایت به تصویب شعار «خدمت کریمانه، گرهگشایی به رسم اهل بیت علیهم السالم» در کارگروه محتوایی دهه کرامت تبلیغات و ترویج برنامه‌های دهه کرامت حول این محور در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتصب به بقاع متبرکه استان در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: برنامه ریزی لازم جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در تعامل با دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی منطبق با عناوین پیشنهادی شورای هماهنگی جشن‌های مردمی دهه کرامت در دستورکار قرار دارد.
نفری افزود: استفاده از ظرفیت خادمان آستان قدس رضوی و خادمیاران رضویذدر برگزاری برنامه‌های این ایام نیز یکی از مواردی است که در اجرای برنامه‌ها مد نظر قرار گرفته و ادارات شهرستان در این زمینه برنامه ریزی لازم را صورت داده اند.
وی خاطر نشان کرد: نورافشانی در شب والدت حضرت امام رضا علیه السالم با همکاری بسیج و با رعایت کامل اصول ایمنی یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده ادارات اوقاف شهرستان در ایام دهه کرامت امسال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها