خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین
غلامی گفت:در سه ماهه نخست سال جاری ۶۵ گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در طول راههای استحفاظی این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۸۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

 

مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: در این گشت ها که توسط کارشناسان این اداره و همکاری پلیس راه انجام می شوئد مواردی چون بارنامه و صورت وضعیت حمل و نقل کالا و مسافر در محورهای شهرستان کنترل می شوند.

وی با اشاره به  طی مسافت ۶۰ هزار و ۷۹۶ کیلومتر گشت های راهداری و ترابری طی این مدت اضافه کرد: امیدواریم با مدیریت هرچه بهتر ناوگان و تلاش همکاران در این حوزه میزان انجام ماموریت و خدمت رسانی به هموطنان با حفظ این روند در طول راههای حوزه استحفاظی همچون گذشته افزایش یابد.

غلامی ادامه داد:با برنامه ریزی ها و اقدامات شبانه روزی راهداران و سایر عوامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قزوین مباحث مرتبط با نگه داری ، نظارت و سایر الزامات راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت مستمر انجام شده است.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت های اانجام شده در مدت سه ماهه اول سال جاری گفت: در این مدت هفت هزار و ۵۲۰ متر مکعب از راههای شریانی این شهرستان با هدف کاهش شدت حوادث رانندگی  مورد اصلاح شیب شیروانی قرار گرفتند. 

غلامی یادآور شد: همچنین در این مدت ۱۵۷ تن آسفالت گرم جهت لکه گیری راهها و ۱۳ تن آسفالت سرد جهت ترمیم و پر کردن چاله راهها مصرف شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین،انجام تسطیح و رگلاژ شانه راهها به طول یک میلیون و ۶۴ هزار متر مربع،  تنقیه و پاکسازی ۸۱ دهنه پل و آبرو و پاک کردن قنوها به طول ۱۶۴ کیلومتر، تهیه و نصب علایم ایمنی راهها به تعداد هزار و ۷۴۵ عدد، جمع آوری ۲۳۹  تابلوی فرسوده و رنگ‌آمیزی نیوجرسی، پایه تابلو و سرعتکاه به طول ۷۴ متر مربع را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت سه ماهه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها