در دیدار پاسداران سپاه عنبرآباد با کارکنان قضایی شهرستان مطرح شد؛

بسیج و سپاه نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی

دکتر داوریان رئیس دادگستری عنبرآباد نیز با تشکر از فرمانده سپاه و پاسداران این شهرستان، اظهار داشت: بسیج و سپاه به عنوان ضابط خاص قوّه قضائیه، نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۴۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  فرماندهی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد به همراه تعدادی از پاسداران و مسئول خادمیاران رضوی شهرستان به مناسبت هفته قوّه قضائیه با حضور در دادگستری عنبرآباد، زحمات رئیس و قضات دادگستری این شهرستان را ارج نهادند.

سرهنگ پاسدار ایوب سنجری در دیدار با رئیس دادگستری عنبرآباد گفت: یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و مهم‌ترین مسئولیت ایشان زمینه‌سازی جهت تحقق قسط و عدالت‌خواهی توسط مردم است.

فرمانده سپاه عنبرآباد بیان کرد: قوّه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون‌ اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات امامین انقلاب به عنوان رکن اساسی در نظام، مسئولیت خطیر حسّاس در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقّق بخشیدن به عدالت را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه کار و تلاش در عرصه احقاق حقّ مظلومان و عدالت‌گستری خدمتی ارزشمند و ستوده است، ابراز داشت: ارزش این رسالت سترگ آن‌گاه که در مسیر خدایی و مطابق با احکام و نصایح دین مبین اسلام باشد، ارزشمند خواهد بود.

سرهنگ سنجری با اشاره به جایگاه شهید بهشتی نزد امامین انقلاب، یادآور شد: شهید بهشتی از منظر امام خود به تنهایی یک امّت بود که مظلومانه زیست و مظلومانه به شهادت رسید و رهبر معظم انقلاب نیز ایشان را مجموعه ای از خصلت های پسندیده و نیک توصیف کردند.

فرمانده سپاه عنبرآباد تصریح کرد: خون شهید بهشتی و ۷۲ تن از بهترین مردان عرصه شهادت، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم کرد.

وی هفته قوّه قضائیه را فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش‌گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت‌گستری و پاسداشت یادوخاطره شهدای والامقام این عرصه دانست و تصریح کرد: امیدواریم مجموعه دستگاه قضا در شهرستان عنبرآباد و همه متولیان قضایی در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی خصوصاً در گام دوم انقلاب همواره موفق و سربلند باشد و مجموعه سپاه و بسیج نیز در این عرصه کاملا دوشادوش دستگاه قضا خواهد بود.

دکتر داوریان رئیس دادگستری عنبرآباد نیز با تشکر از فرمانده سپاه و پاسداران این شهرستان، اظهار داشت: بسیج و سپاه به عنوان ضابط خاص قوّه قضائیه، نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و آمار جرائم در شهرستان عنبرآباد از تلاش‌های سپاه و بسیج در کاهش این جرائم و همکاری با دستگاه قضا قدردانی کرد.

داوریان تصریح کرد: مجموعه قضایی در برخورد با مفاسد در حوزه‌های مختلف هیچ گونه مماشاتی ندارد و ما نیز در شهرستان عنبرآباد با جدیت و قاطعانه با مفسدین برخورد می‌کنیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار