خبرهای داغ:
حاجی بابایی:

بارش باران دولت آینده باید به وسعت باران ولایت باشد/ ملت ایران یکپارچه پای نظام خود ایستاده‌اند

همدان_نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بارش باران دولت آینده به وسعت باران ولایت باشد و همه را از مواهب دولت انقلابی برخوردار کند.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۱۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
بارش باران دولت آینده باید به وسعت باران ولایت باشد/ ملت ایران یکپارچه پای نظام خود ایستاده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در جلسه شورای اداری که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی بزرگ ملت ایران در حالی شکل گرفت که دنیای استکبار با تمام ساز و برگ خود با ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان تلاش کردند که مردم پای صندوق نیایند و کسانی هم جاهلانه خواستند انتخابات را تحریم کنند.

وی افزود: نیرو‌های انقلابی کشور پای کار ایستادند و کمک کردند و با ۴۹ درصد آراء پیروزی نصیب مردم ایران شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور منتخب ایران گام‌های بلندی را تعریف کردند که برای افزایش سرمایه اجتماعی است؛ یعنی رفع آسیب‌هایی که در طول دهه‌های گذشته به هر دلیلی وارد شده و مردم را گله‌مند و شاکی کرده، اما با این وضعیت آمدند و رأی دادند.

وی با بیان اینکه باید بارش باران دولت آینده به وسعت باران ولایت باشد، یعنی باید ۸۰ میلیون نفر را سیراب کند و از مواهب دولت انقلابی برخوردار کند، ادامه داد: نگاه فکری و جناحی به نظام جمهوری اسلامی و به دولت، نه خواسته رهبری و نه خواسته رئیس جمهوری منتخب است، ایشان آمده است آسیب‌ها را درست کند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب آمده است نظام جمهوری اسلامی برکات خود را به مردم بیشتر نشان دهد و مردم بدانند که جمهوری اسلامی برای بهتر زندگی کردن مردم است، گفت: کوهی از مشکلات پیش روی دولت است که اگر همه دست به دست هم دهیم، رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران یکپارچه پشت سر دولت خواهد ایستاد، ادامه داد: کار‌ها را باید با وجود سختی‌ها و مشکلات دنبال کنیم؛ هرگونه ایجاد نفاق و شکاف و حاشیه در دولت آینده توسط هر کسی بخواهد شکل بگیرد از آن ریزش باران ولایت و انقلاب اسلامی کاهش خواهد یافت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تا استقرار دولت آینده تا آخر مرداد ماه وزرا انتخاب می‌شود و یک روندی را دولت با فکر و تعقل و اندیشه طی می‌کند و هیچکس در هیچ استانی حق انتخاب رؤسا را ندارد و دولت خود تعیین می‌کند و کار خود را شروع می‌کند.

وی گفت: سه ماه طول می‌کشد تا دولت جابجا شود و سه ماه نیز طول می‌کشد تا دولت مستقر شود و کار کند، ما مکلف هستیم این ۶ ماه را پرقدرت کار کنیم.

حاجی بابایی بیان کرد: ما می‌خواهیم ۳ ماه تعریف شده، حساب شده و هدفگذاری شده با تمام قدرت مدیران حرکت کنیم؛ یعنی همه مدیران ما پرقدرت بایستند و کار کنند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در حال اجرا است، گفت: از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان اکباتان همدان است که با تمام توان در تلاش هستیم طی ۳ یا ۴ ماه آینده ۳۳۰ تختخواب را در این شهر تحویل دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های دیگر نیز به همین صورت است، ابراز داشت: مردم حق دارند که برای آن‌ها با تمام قدرت کار کنیم و کسانی که در جمهوری اسلامی رأی دادند؛ ملت ایران همیشه و یکپارچه پای نظام خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات