خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه جبهه انقلاب توانست مردم گلایه‌مند را پایه کار بیاورد، گفت: اگر انسجامی که در عرصه انتخابات به وجود آمد در عرصه‌های دیگر نیز باشد، با موفقیت‌های خوبی روبرو می‌شویم.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۳۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

جبهه انقلاب توانست مردم گلایه‌مند را در انتخابات پایه کار بیاوردبه گزارش خبرگزاری بسیج، اعضای انجمن فرهنگی ثارالله امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از اقدامات و فعالیت‌های آیت الله شعبانی برای دعوت مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق تبلیغ چهره به چهره و سفرهای شهرستانی تقدیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار با تقدیر از این اقدام انجمن فرهنگی ثارالله، اظهار داشت: حضور در عرصه انتخابات و دعوت مردم برای مشارکت، وظیفه هر مسلمانی است که باید نسبت به انجام آن حساس باشد.

آیت الله حبیب الله شعبانی با تاکید بر اینکه همه ما برای انقلاب اسلامی، تشیع و اسلام بیش از این‌ها می‌توانیم فعالیت کنیم، یادآور شد: انتخابات گذشته دارای آسیب‌هایی همچون میزان آرای باطله و عدم مشارکت عده‌ای از مردم به دلایل مشخص بود، اما نقاط مثبتی نیز در این روز مشهود بود که به آنها نیز باید پرداخت.

وی تصریح کرد: در روزهای قبل از برگزاری انتخابات میزان مشارکت مردم در حدود ۳۶ درصد بود اما مشاهده کردیم که در روز انتخابات این میزان به حدود ۵۰ درصد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه این اقدام نشان از ظرفیت بالای جریان انقلابی و توانایی آنها در عرصه فرهنگ‌سازی در جامعه دارد، اظهار داشت: آرمان‌های انقلاب اسلامی خود ظرفیتی در بسیج کردن توده‌ها دارند بنابراین ضروری است که از این ظرفیت گفتمانی به نحو احسن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه جریانات انقلاب در عرصه فرهنگ سازی و تبلیغات بسیار قدرتمند عمل کردند، مطرح کرد: جریان انقلاب توانست مردمی که در صف‌های مرغ ناراضی از وضعیت موجود بودند را برای حضور در انتخابات به پای صندوق‌های رای بیاورد.

شعبانی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب توانست مردم گلایه‌مند را پایه کار بیاورد، یادآور شد: اگر انسجامی که در عرصه انتخابات به وجود آمد و موفقیت‌هایی که امروز مشاهده می‌کنیم در عرصه‌های دیگر نیز به کار بگیریم، قطعاً با موفقیت‌های خوبی روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه اگر به دنبال سهم خواهی نباشیم و خود را مشغول اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نکنیم، قطعاً مشکلات اجتماعی در کشور قابل حل است، گفت: خدمت به انقلاب، تنها حضور در انتخابات نیست، بلکه بعد از انتخابات باید برای این انقلاب و رفع مشکلات آن تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی نباید آسیب اجتماعی و فقر وجود داشته باشد، گفت: امروز جبهه انقلاب برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید یک تشکل منسجم را ایجاد کند و در جهت رفع مشکلات به صورت متحد تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه پس از شکل‌گیری یک دولت انقلابی و انتخاب آن توسط مردم امروز نوبت به مطالبه‌گری از این دولت و همراهی برای تحقق وعده‌های موجود است، یادآور شد: تا امروز جریان انقلاب شرایط موجود را نقد می‌کرد اما از این به بعد خود باید پاسخگو باشد، آن هم در شرایطی که با اقتصاد و شرایط مالی سختی روبرو هستیم.

محمد علی پرزاد رئیس هیئت امنای رزمندگان ثارالله استان همدان نیز با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم حرکت رو به جلوی نظام اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: حرکتی که مردم آن را ایجاد کردند و در ۲۸خرداد آن را خلق کردند، امروز وظیفه ما است تا آن را پیگیری کنیم و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان نیز با تاکید بر اینکه دشمن از ماه‌های قبل برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات مشغول برنامه ریزی بود، اظهار داشت: دشمنان ما در درجه اول نه با انقلاب که با تشیع مخالف هستند و تمام تلاششان را برای ضربه زدن به این مکتب قرار داده‌اند.

 حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان با بیان اینکه وجود بیماری کرونا و برخی از کم کاری‌ها و مشکلات معیشتی در کشور زمینه‌ساز ریزش مشارکت در انتخابات بود، گفت: میزان آراء انتخابات در همدان گویای آن است که رفاه در بین مردم این خطه دارای جایگاه پایینی است و این گلایه را باید از مسئولان داشته باشیم.

 وی خاطرنشان کرد: دولت جدید و منتخب مردم باید با شناسایی و استفاده از برنامه‌های صحیح، در جهت فقرزدایی و دلگرم شدن هرچه بیشتر مردم نسبت به انقلاب اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات