خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان رزن خبر داد

دستگیری ۳ توزیع کننده مواد مخدر در رزن

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۹۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
دستگیری ۳ توزیع کننده مواد مخدر در رزنسرهنگ مظاهر علیجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه سورتجین با انجام کار‌های دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این افراد را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دو تن از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن خاطرنشان کرد: همچنین در عملیات دیگری ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان یک خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند و هر سه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

*کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در رزن

وی گفت: با اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پژو سرقتی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

علیجانی افزود: در پی اجرای طرح مهار و گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، ماموران گشت بخش انتظامی سردرود، این خودرو را که سابقه سرقت از کلانتری ۱۱ شهرستان کبودراهنگ را داشت به صورت بلاصاحب کشف کردند و تلاش برای دستگیری سارق و یا سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان از شهروندان خواست: خودرو‌های خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چراکه سارقان معمولا سراغ خودرو‌هایی می‌روند که فاقد هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات