خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

انسجام، وحدت و همگرایی لازمه کار شورا است

فامنین-فرماندار فامنین گفت: اولین اصلی را که همه اعضا شورا باید به آن توجه کنند و سرلوحه کارشان قرار دهند انسجام، وحدت، همگرایی و هم پوشانی است که لازمه کار شورا است.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۴۱
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

انسجام، وحدت و همگرایی لازمه کار شورا استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمجید شماعی در دیدار پنج منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورا، اظهار داشت: شما منتخبین شوراها آغاز راه جدیدی را انتخاب کرده‌اید که نیازمند تلاش مضاعف است.

وی افزود: اولین اصلی را که همه اعضا شورا باید به آن توجه کنند و سرلوحه کارشان قرار دهند انسجام، وحدت، همگرایی و هم پوشانی است که لازمه کار شورا است.

فرماندار فامنین ‌اضافه کرد: امروز شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولان و بیان‌کننده و پیگیر مشکلات، مناطق خود هستند، که طی سال‌های گذشته، تاثیر خوبی در هم افزایی، رفع مشکلات و ارائه راهکارها برای  توسعه و اقدامات موثر داشته‌اند.

در ادامه نیز پنج منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین در سخنانی ضمن قدردانی از برگزاری انتخاباتی شکوهمند، از تلاش و زحمات فرماندار و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان قدردانی کرده و اظهار امیدواری کردند با همکاری و تعامل اعضای شورای شهر با فرمانداری بتوانند در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر واقع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات