مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

بهره‌مندی ۷۱۵ خانوار زندانیان از حمایت‌های کمیته امداد

مجید مومنی گفت:در ابتدای سال گذشته ۷۷۹ خانواده زندانیان تحت حمایت کمیته امداد بودند که خوشبختانه این تعداد در سال جاری به ۷۱۵ خانوار کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۶۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه به نیابت از خانواده کمیته امداد گفت:در ابتدای سال گذشته ۷۷۹ خانواده زندانیان تحت حمایت کمیته امداد بودند که خوشبختانه این تعداد در سال جاری به ۷۱۵ خانوار کاهش داشته است.

وی افزود:اساس کار کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است و اشتغال و توانمندی خانواده زندانیان از اقداماتی است که با جدیت پیگیری می شود.

مومنی با اشاره به اینکه به همت امدادگران تعداد دو هزار واحد مسکونی ساخت، خریداری، بازسازی و یا تعمیر شده است، اضافه کرد: تعداد ۱۲۰۰ خانوار از خدمات عمرانی ساخت سرویس بهداشتی وانشعابات بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان اعتماد ومشارکت مردمی را مهم‌ترین سرمایه‌های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان مرکزی با جذب بالای مشارکت مردمی رتبه دوم در جشن نیکوکاری و همچنین با جذب بیش از ۳۵ هزار حامی رتبه دوم کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از مجموعه دادگستری با کمیته امداد و کمک به خانواده‌های ایتام و نیازمند ، اظهار داشت:تاکنون ۱۴۱۵ تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده که تعدادی از این دانش آموزان از خانواده زندانیان بودند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار