خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای طرح «صادقین» به منظور تعمیق بصیرت و معنویت در سپاه همدان

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: طرح «صادقین» به منظور تعمیق بصیرت و معنویت در سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۸۲
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

اجرای طرح «صادقین» به منظور تعمیق بصیرت و معنویت در سپاه همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حسنی در جلسه هماهنگی مربیان حلقات صادقین سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: طرح «صادقین» به منظور تعمیق بصیرت و معنویت در سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در این طرح گرو‌ه‌های ۱۰ تا ۳۰ نفره از پایوران تشکیل می‌شود که زیر نظر یک مربی یا سرگروه فعالیت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: حلقه با تلاوت قرآن شروع می‌شود و در ادامه بیانات و رهنمود‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری برای ارائه راهکار‌ها به شور گذاشته می‌شود و مربی یا سرگروه در نهایت راهکار‌ها را جمع‌بندی می‌کند.

وی در ادامه خطاب به مربیان گفت: در تدریس موفق توجه به بعضی نکات حیاتی است، از جمله اینکه قدرت برقراری عاطفی با فراگیران بسیار مهم است که اگر این امر صورت نگیرد تدریس فایده ندارد، همچنین قدرت انگیزه‌دهی، چراکه رفتار تابع انگیزه ما است.

حسنی خاطرنشان کرد: مربی نباید متکلم وحده باشد و همچنین تدریس باید با نشاط و شادابی همراه باشد.

وی در ادامه به راه‌های ایجاد انگیزه در مخاطبین اشاره و بیان داشت: مربی در حین تدریس باید علاقمندی خود را به درس مورد نظر نشان دهد و برای جاذبه بیشتر کلاس طنز و لطیفه را چاشنی تدریس کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان ادامه داد: ایجاد رقابت بین مخاطبان و استفاده از ابزارهای آموزش نوین هم در تدریس بسیار مهم است که باعث تشویق مربیان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات