خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شهید «علیرضا حاجی بابایی» عشق به لقاءالله را در جبهه‌های‏‎ ‎‏دفاع از اسلام با عمل خود معنا کرد

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید «علیرضا حاجی بابایی»، معلم اخلاق و از رزمندگان مومن، انقلابی و دلاور بود که عشق به لقاءالله را در جبهه‌های‏‎ ‎‏دفاع از اسلام عزیز با عمل خود معنا کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۲۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

شهید «علیرضا حاجی بابایی» عشق به لقاءالله را در جبهه‌های‏‎ ‎‏دفاع از اسلام با عمل خود معنا کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین علیی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت ۲۴ تیر ماه سالروز شهادت سردار شهید «علیرضا حاجی‌بابایی»، شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۰ پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‏«شهدا این هدیه الهی را آسان و رایگان به‌دست نیاوردند؛ به قیمت مجاهدت به‌دست آوردند؛ در راه خدا جهاد کردند، از خودشان گذشتند و خدا این هدیه را به آنها داد.» امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

۲۴ تیر ماه یادآور رشادت، ایستادگی و مقاومت مردانی شجاع همچون سردار شهید «علیرضا حاجی بابایی» است که مجاهدانه در جبهه حق علیه باطل به مقابله با دشمن متجاوز پرداختند.

شهید «علیرضا حاجی بابایی»، معلم اخلاق و از رزمندگان مومن، انقلابی و دلاور بود که عشق به لقاءالله را در جبهه‌های‏‎ ‎‏دفاع از اسلام عزیز با عمل خود معنا کرد.

‏به فرموده رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) «اسلام در کشور ما می‌رفت تا به تباهی کشیده شود که با خون‏‎ ‎‏شهیدانِ ملت ما حیات خود را باز یافت»؛ و امروز آنچه به دست آورده‌ایم حاصل خون شهدایی همچون شهید «حاجی‌بابایی» است که همچنان ستارگانی پرفروغ، الهام بخش و راهنمای نسل‌های جدید هستند.

اینجانب سالروز شهادت سردار شهید «علیرضا حاجی بابایی» را به خانواده این شهید والامقام، ملت شهیدپرور ایران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان به ویژه مردم شریف همدان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و توفیق روز افزون همگان را خواستارم.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهید علیرضا حاجی بابایی در ۲۳ رمضان ۱۳۶۱ (۲۴ تیرماه ۱۳۶۱) با سمت مسئول محور عملیاتی سرپل ذهاب با قلبی آکنده از عشق به شهادت و حضور در کنار دیگر یاران شهیدش مقارن با شب‌های قدر و ایام شهادت سرور مظلومان عالم حضرت امیرالمومنین علی (ع) و در جریان عملیات رمضان در منطقه جنوب شرق بصره مورد اصابت گلوله‌های پدافند ضد هوایی قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار