خبرهای داغ:

آغازسومین دوره طرح «کتاب‌یار» در تبریز

تبریز- معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: سومین مرحله از طرح «کتاب یار» با اعمال تخفیف ۳۰ درصدی در سطح کتابفروشی‌های این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۶۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیروس مصطفی  با بیان اینکه این طرح از ۲۶ تا ۳۱ تیر در سطح کتابفروشی‌های این شهر اجرا می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند طبق لیست اعلام شده برای خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح اقدام کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده و قابل توجه شهروندان از مرحله‌های اول و دوم این طرح افزود: امید است اجرای چنین طرح‌هایی زمینه افزایش سرانه مطالعه شهروندان و اقبال به کتاب و هدیه نوروزی کتاب را فراهم آورد.

مصطفی گفت: این طرح می‌تواند با تمرکز بر جنبه‌های موثر آن و نیز رفع نواقص احتمالی به طرحی پایا و ماندگار تبدیل شود و زمینه ساز همراهی بیشتر طیف‌های مختلف مخاطبان را فراهم آورد.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با قدردانی از همراهی شهروندان و اهالی فرهنگ در اجرای این طرح، ادامه داد: اجرای مراحل قبلی این طرح فرصتی را برای فرهنگ عیدی دادن کتاب در ایام نوروز بین شهروندان فراهم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها