خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر گفت: مردم فارس و شیراز به فوتبال و تیم فجر شهید سپاسی علاقمند هستند و حضور فارس در لیگ برتر آرزوی جوانان و هواداران فوتبال در این استان است.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۴۵
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یداله بوعلی در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با بیان اینکه تاکنون با تمام توان از تیم فجر شهید سپاسی حمایت کرده و سعی کرده ایم نیازمندی های این تیم را برطرف کنیم، گفت: خوشبختانه هیچگونه حاشیه ای در تیم نداریم و بازیکنان و کادر فنی همدل و یکصدا آماده حضور در آخرین و حساس ترین بازی این تیم در فصل جاری هستند.
وی با تاکید بر اینکه آرزو و هدف مهم ما شاد شدن دل هوادارن فوتبال فارس و افتخارآفرینی تیم فجر برای این استان است، گفت: مردم فارس و شیراز به فوتبال و تیم فجر شهید سپاسی علاقمند هستند و حضور فارس در لیگ برتر آرزوی جوانان و هواداران فوتبال در این استان است.
فرمانده سپاه فجر در گفتگو با بازیکنان و کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی با بیان اینکه در این بازی حساس با اراده پولادین به میدان وارد شوید، گفت: هر چه از دستمان برآمده برای رفع نیازمندی های این تیم انجام داده ایم و امیدواریم در بازی آخر نیز به نتیجه و هدفمان که صعود به لیگ برتر است دست پیدا کنیم.
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: از استاندار فارس، مسئولان استان، مدیران صنایع و کارخانجات، هواداران و تمام افرادی که از تیم فجر شهید سپاسی حمایت کرده اند تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها