میامی_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه مسئول نظارت سپاه ناحیه میامی با فرمانده حوزه فدک دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۰۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج، در این جلسه حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آل علی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میامی با اشاره به اهمیت وجود بسیجیان در عرصه های مختلف گفت: تفکر بسیجی در همه عرصه های نظام علاوه بر خنثی سازی توطئه های دشمنان موجب ، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: تقویت و گسترش روحیه بسیج، بیمه ‏کنندۀ دستاوردهای انقلاب است، و وجود پرارزش نیروی های بسیجی، استقلال این نظام مقدس را تضمین می کند ، بنابراین با همدلی و تکیه بر ایمان سرشار الهی بهای زیادی برای بسیج قائل شویم تا در مواقع حساس، بسیج با آمادگی و دلگرمی وارد عمل شود.

حجت الاسلام آل علی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج در طول این مدت توانسته در همه عرصه ها کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد که نمونه بارز آن را می توان حضور این عزیزان در جبهه های هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میامی با اشاره به عملکرد بسیج در طول این مدت گفت: کارکردها و اقدامات بسیج در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی باعث شده این نهاد مردمی در دفاع از عزت انقلابی پیشتاز و با خصومت های چون بابصیرت، ولایت مداری، حضور به هنگام، نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها