فرمانده پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد گفت: با هدف کمک به تقویت بنیه علمی دانش آموزان و رفع اشکالات دانش آموزان جهت ورود به پایه تحصیلی جدید کلاس آموزش ریاضی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۱۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن فصل تابستان کلاس آموزشی ریاضی به همت بسیجیان پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در شهرستان سرخه ویژه کودکان با مربی گری خیرخواهان برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) در خصوص برگزاری این کلاس ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از دانش آموزان به علت مشکلات مالی از نعمت آموزش محروم ماندند و بعضی از دانش آموزان در بعضی از درس ها اشکالاتی داشته و اهمیت رفع اشکالات دانش آموزان موجب شد تا این دوره رفع اشکال برپا شود.

وی افزود: با هدف کمک به تقویت بنیه علمی دانش آموزان و رفع اشکالات دانش آموزان جهت ورود به پایه تحصیلی جدید، خصوصاً دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاغت در کنار آموزش‌های مجازی کلاس‌های تقویتی درس ریاضی با آموزش خیرخواهان به همت پایگاه خواهران آمنه (س) برگزار شد.

فرمانده پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا هیچ استعدادی در کشور به خاطر فقر و عدم دسترسی به امکانات مناسب از دست نرود و امیدواریم همه پایگاه های بسیج این برنامه های آموزشی را در دستورکار خود قرار دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها