خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: رابطین نمایندگی بازوان پرتوان فرهنگی و عقیدتی در حوزه‌های مقاومت هستند و وظیفه تربیت و صیانت از بسیجیان را برعهده دارند.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۵۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

رابطین نمایندگی بازوان پرتوان فرهنگی و عقیدتی در حوزه‌های مقاومت هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی حسنی در جمع رابطین و مدیران نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه همدان بیان کرد: نظام و انقلاب با زحمات فراوان و به برکت خون شهدا به این مرحله رسیده است و سپاه و بسیج پاسدار این نظام هستند و در این بین، حوزه نمایندگی ولی نیز برای حفظ و صیانت از سپاه از بُعد مکتبی و سیاسی تاسیس شده است.

وی داوطلبانه و انقلابی بودن را جزو شاخصه‌های اصلی بسیج دانست و گفت: تشکل بسیج در جهان بی‌نظیر است و هیچ کدام از تشکل‌های موجود در جهان، قابل مقایسه با بسیج نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: رابطین نمایندگی بازوان پرتوان فرهنگی و عقیدتی در حوزه‌های مقاومت هستند و وظیفه تربیت و صیانت از بسیجیان را برعهده دارند.

وی ادامه داد: رابطین نمایندگی باید نگاه دقیق تحلیلی از فضای اجتماعی و سیاسی داشته باشند و همچنین خود را به سلاح ایمان مجهز کنند تا در وهله اول خود در برابر تمام آسیب‌ها مصون بمانید و در ادامه بتوانید در کار تربیت بسیج موفق عمل کنید؛ اگر در این امر موفق شدید شما به عنوان شبکه‌ای موثر در تمام برنامه‌ها نقش آفرینی کرده‌اید .

در ادامه جلسه رابطین، پیشنهادها و انتقادات خود نسبت به برنامه‌ها را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات