خبرهای داغ:
پنجمین مرحله از طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف شناسایی زود هنگام بیماران کرونایی و اجرای واکسیناسیون، همزمان با سراسر کشور در شهرستان باغملک و بخش صیدون در دست اجراست.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۴۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

جلسه‌ی توجیحی و آموزشی بسیجیانِ طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای اجرای گام پنجم این طرح با حضور مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان باغملک فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش صیدون و کارشناس مبارزه با بیماری‌ها برگزار شد.

علیرضا امیری ‌مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان باغملک ضمن خوش آمد گویی و تقدیر تشکر از بسیجیان افتخاری این طرح گفت:طرح شهید سردار سلیمانی از آذر پارسال آغاز و در بهار امسال وارد پنجمین مرحله خود در شناسایی بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا شد.

امیری افزود:اجرای این طرح تاثیر چشمگیری بر کاهش بیماران بستری کرونایی و بالطبع کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا را در پی داشته، به طوری که با آغاز این طرح هیچگاه به تعداد بیماران بستری کرونایی در پیک اول نرسیدیم با آنکه میزان سرایت پذیری بیماری در پیکهای بعد بسیار بیشتر بود.

همچنین کاووسی‌کارشناس مبارزه با بیماری‌ها در این زمینه گفت: اولویت این طرح بیماریابی است که در قالب تشکیل تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی در سراسر کشور خدمات درمانی ارایه می دهند. ایشان در ادامه افزود: در گام پنچم، واکسیناسیون هم به طرح اضافه شده است و بسیج یکی از پایگاه‌های اصلی واکسیناسیون در کشور است.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح جامع و مفید می باشد که در سراسر کشور در حال اجراست و عوامل اجرایی این طرح که همان بسیجیان جان برکف و افتخاری هستند، پابه پایی کادر بهداشت و درمان برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا راه آمدند و تا به اینجای کار این ویروس را تا حدودی کنترل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها