خبرهای داغ:

بزرگداشت عملیات مرصاد و اولین نماز جمعه در شاهرود

شاهرود_ مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد و اولین نماز جمعه در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد و اولین نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم، امام جمعه شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و برخی مسؤولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم با بیان اینکه تمام تلاش رزمندگان دوران دفاع مقدس حفظ ارزش هاست، گفت: نمازجمعه هم در همین راستا مورد توجه است که محل ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا مسیر شهدا را ادامه دهیم، گفت: تداوم راه شهدا حرکت در راه اسلام و ترویج فرهنگ‌های اسلامی و انقلابی است.
امام جمعه شاهرود با اشاره به خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و عملیات مرصاد اظهار کرد: تنها شهید ستاد نمازجمعه شاهرود شهید محمد عمیدی در این عملیات به درجه شهادت رسید.
در این مراسم علی اکبر نظری به مدیحه سرایی در وصف شهدای، گروه سرود پایگاه بسیج شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) به اجرای برنامه و گروه هم‌خوانی پایگاه شهید بازوی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت نیز برنامه اجرا کردند.
این مراسم به همت معاونت فرهنگی هنری و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و ستاد نمازجمعه و کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود به یاد ۳۳ شهید این عملیات از جمله سردار شهید رضا نادری، احمد و مهدی فضلی، غلام موثق، محمد مهدی قنبریان، رضا قنبری، علی مقدس، حسن عامری، احمد شیخ کبیر، ابراهیم عامریان و محمدتقی شریعتی برپا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار