خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به پیگیری آزادی بازداشت‌شدگان حوادث اخیر گفت: بخش قابل توجهی از افرادی که فقط به دلیل اعتراض در ناآرامی‌ها حضور داشتند، آزاد شدند.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۹۹
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
 حجت الاسلام صادق مرادی رئیس دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دستور رئیس قوه قضائیه به دادگستری خوزستان مبنی بر فراهم شدن هر چه سریع‌تر زمینه آزادی کسانی که در جریان اتفاقات روز‌های اخیر صرفاً به خاطر اعتراض تحت نظر قرار گرفته‌اند، بلافاصله بررسی پرونده‌های بازداشت‌شدگان پرداخته شد و دستورات لازم را برای آزادی این دست از معترضین صادر شد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه شورای تأمین برای بررسی موضوع، از حضور چند ساعته خود در زندان اهواز برای تسریع در روند آزادی معترضین خبر داد و افزود: طی دو روز گذشته بخش قابل توجهی از افرادی که فقط به دلیل اعتراض در ناآرامی‌های اخیر حضور داشتند، آزاد شدند و تعدادی دیگر نیز در روز‌های آتی و پس از طی کردن مراحل اداری قانونی آزاد می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در مورد معدود افرادی که به اقدام مسلحانه دست زده بودند نیز مقرر شد پرونده‌ها هرچه سریع‌تر به دادگاه مربوطه ارسال شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها