خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی گفت: اولین آزمون مهم کشوربرای جامعه پزشکی مادوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی بودکه پزشکان و پرستاران متعهد و ایثارگر ما در این برهه تاریخی مکتب نوینی در این دوران از صنف خود به دنیا عرضه کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۰۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹
سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در بیمارستان ابوذر اهواز از کادر درمان این بیمارستان که در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تقدیر کرد.

وی در ابتدای این مراسم با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: جامعه متعهد پزشکی ایران در دومین آزمون سخت ملی بازهم روسفید شدند.

سرهنگ حاجتی افزود: اولین آزمون مهم کشور برای جامعه پزشکی ما دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی بود که پزشکان و پرستاران متعهد و ایثارگر ما در این برهه تاریخی مکتب نوینی در این دوران از صنف خود به دنیا عرضه کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: تجربه نشان داده در بحران‌ها باید از فرهنگ غنی، جهادی و عملیاتی دفاع مقدس الهام بگیریم که به بن بست نخوریم و امروز شما کادر درمان عزیز علیرغم همه تحریم‌ها و کاستی‌ها و نامهربی‌های بین المللی نگذاشتید که در مبارزه با ویروس کرونا به بن بست بخوریم.

در این مراسم و جشن معنوی که به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم برگزار شد از کادر درمان بیمارستان ابوذر اهواز با تقدیم شاخه‌های گل و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها