خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان در دیدار با سرهنگ حاجتی:
«جوروند» به ضرورت تولید محتوای فاخر فرهنگی و هنری در حوزه ایثار، جهاد و شهادت اشاره کرد و گفت: باید زبان فاخر هنر گزینه اول انتقال فرهنگ دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۴۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
«محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاونت‌های خود در حوزه های مختلف امروز با حضور در دفتر سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت‌شان در جایگاه ارزشمند جدید و همچنین دریافت درجه سرداری آرزوی توفیق کردند.

جوروند در ابتدای این دیدار‌ به ضرورت تولید محتوای فاخر فرهنگی و هنری در حوزه ایثار، جهاد و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: باید زبان فاخر هنر گزینه اول انتقال فرهنگ دفاع مقدس باشد.

وی افزود: شک نداریم با حضور سرهنگ حاجتی که نگاهی فرهنگی، اجتماعی و هنری به حوزه دفاع مقدس خواهند داشت اتفاقات خوبی در سطح شهر اهواز و استان خوزستان خواهد افتاد و ما نیز به عنوان یک سرباز آماده همکاری همه جانبه‌ در این حوزه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ذکر خاطره‌ای از یک پدر شهید که جسد کاملا سوخته فرزندش را در میان د‌ه‌ها جسد دیگر از روی احساس شناخت، گفت: معجزه‌ها و اتفاقات معنوی بزرگی در زمان جنگ رخ داد که ما نتوانستیم آن‌ها را آن گونه که هستند بیان کنیم.

سرهنگ حاجتی نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاونین وی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: در حوزه فرهنگ و هنر باید تعامل بیشتر و بهتری با هم داشته باشیم و بتوانیم نسبت به تولید محتواهای فاخر در حوزه دفاع مقدس اقدام کنیم.

وی در پایان از «محمد جوروند» خواست که بسیاری از برنامه ها و مناسبت‌های هنری استان از جمله شب شعرها و نمایشگاه‌های ارزشی را به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار کنند که این پیشنهاد موجب استقبال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرار گرفت.

در پایان این نشست که با تقدیم هدیه ای متبرک به نام امیرالمومنین (ع) به سرهنگ حاجتی همراه بود، مقرر شد همکاری مشترک بیشتری بین هر دو نهاد منعقد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها