فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

آزادی ۳ زندانی به‌همت خیرین و بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان از آزادی سه زندانی به‌همت خیرین و بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان به مناسبت عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

آزادی ۳ زندانی به‌همت خیرین و بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) همدانمریم زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر برنامه‌های متنوع فرهنگی و جهادی در پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان توسط خیرین، گروه‌های جهادی و بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها آزادی سه زندانی با اهدای کمک ۱۲ میلیون و ۱۰ هزار ریالی خیرین و بسجیان بود که تا قبل از روز عید آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان گفت: از دیگر برنامه‌های عید غدیر تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی شامل رب، گوشت، ماکارانی، برنج، حبوبات و...، توزیع شیرینی، شکلات و شربت، برگزاری مسابقه نقاشی، اهدا عیدی و برگزاری نشست‌های مجازی و حقیقی در فضای باز بود.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده سادات و برگزاری کاروان خودرویی از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت بوده است.

زنگنه با بیان اینکه عید غدیر بزرگ‌ترین عید مسلمانان و مهمترین عید مذهبی نزد شیعیان است، ادامه داد: عید غدیر به نام عید «الله الاکبر» نیز معروف است.

وی گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح اسلام ناب محمدی است که این حوزه با اجرای برنامه‌های فرهنگی سعی کرد در این راستا گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات