محترمی گفت: اعلام آمادگی می کنیم که کلیه ظرفیت های سپاه را پای کار بیاوریم تا با همراهی سایر دستگاه ها بحران و تنش آبی را تا پاییز مدیریت و برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۹۱
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: با توجه به تحصیصی که از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ابلاغ خواهد شد در کنار مجموعه آبفا کارهای عملیاتی را پیش خواهیم برد.

وی افزود: با توجه به اینکه این روستاها از منابع اب پایدار استفاده نمی کنند دچار مشکلاتی خواهند شد و باید اعتباراتی برای این مناطق مدنظر قرار بگیرد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه در کنار طرح های توسعه ای به خصوص در روستاها به جنبه های فرهنگی و اجتماعی توجه نمی شود و در نهایت منجر به ایجاد مشکلاتی می شود لذا این مهم باید در کنار طرح ها دیده شود.

محترمی در ادامه گفت: در حال حاضر مجموعه سپاه تعدادی تانکر را به خوزستان اعزام کرده است و اخیرا هم دو تانکر آب رسان به قالهر دلیجان اعزام شده است، همچنین ما در استان با کمک خیرین ۸۰ تانکر ثابت برای سیستان و بلوچستان تهیه و ارسال کرده ایم.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تأکید کرد: اعلام آمادگی می کنیم که کلیه ظرفیت های سپاه را پای کار بیاوریم تا با همراهی سایر دستگاه ها بحران و تنش آبی را تا پاییز مدیریت و برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات