خبرهای داغ:
با هدف حمایت از دستاوردهای علمی دانشگاهی و تقویت مبارزه با فساد؛
بازرسی کل استان قزوین در نظر دارد به منظور حمایت از دستاوردهای علمی دانشگاهی و تقویت مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت نظام اداری، از مقالات، ترجمه، تالیف کتاب، پایان نامه ها بهره گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۷۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بازرسی کل استان قزوین در نظر دارد به منظور حمایت از دستاوردهای علمی دانشگاهی و تقویت مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت نظام اداری و ماموریت های مرتبط با سازمان بازرسی کل کشور با بهره گیری از ظرفیت های اعضاء هیئت های علمی دانشگاه ها و پژوهشگران در قالب کمیسیون های علمی- تخصصی در زمینه های مختلف اعم از مقالات، ترجمه، تالیف کتاب، پایان نامه ها، پژوهش های علمی و رساله های دانشگاهی بهره گیرد.

در بخشی از این فراخوان آمده است؛ متغیرهای اصلی مورد نظر موضوعات پژوهشی این فراخوان شامل مواردی همچون قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، فساد اداری، اختلاس، مفهوم حقوق عامه، تصرف در اموال عمومی، رشوه خواری، سوء استفاده از قدرت برای منافع شخصی، جعل اسناد دولتی، تبانی در معاملات
دولتی، تضییع اموال عمومی، بدبینی سازمانی، افزایش بهره وری سازمانی، ساختار سازمانی، خلأها و نقض قوانین و مقررات حاکم بر کشور مشکلات زیست محیطی، بحران آب، آمایش سرزمینی، موانع پیش روی حمایت از سرمایه گذاری و تولید و سایر موارد مرتبط می باشد.

بدین منظور فعالین عرصه های علمی و پژوهشی می توانند برای کسب اطالعات بیشتر با آدرس رایانامه مکاتبه نمایند. Qazvin.bazresi@136.ir

ارسال نظرات
پر بیننده ها