خبرهای داغ:

همیاری خیران و جهادگران امیدیه برای دستگیری از نیازمندان

خیران با نیرو‌های جهادی برای کمک به مردم نیازمند در شهرستان امیدیه، هم قدم شدند.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۳۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) شهرستان امیدیه گفت: در راستای خدمت رسانی به افراد و خانواده‌های کم بضاعت در شهر و روستا‌های امیدیه، گروه‌های جهادی و خیران، آستین‌ها را بالا زدند.


به گفته نیکنام در همیاری و همدلی خیران و جهادگران اقداماتی همچون تامین هزینه درمان دو بیمارنیازمند به انجام آندوسکوپی و جراحی چشم، حضور در خانه مبتلایان و بیماران مشکوک به کرونا به همراه گروه‌های بهداشت و انجام ۴۰۰ تست رپید و ارائه کمک و راهنمایی به این بیماران، همچنین اهدای کمک‌های معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا ویروس به منظور کاهش تردد مبتلایان در سطح جامعه تا تکمیل دوره درمان است.


وی افزود: کمک‌های مومنانه جهادگران شهرستان امیدیه در دهه ولایت وامامت و پس از آن نیز در حال انجام است و در این مدت علاوه بر توزیع ۱۹۵ بسته معیشتی و گوشت گرم گوسفندی، کمک هزینه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال نیز به خانواده‌های کم بضاعت شناسایی شده اهدا شد.


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) شهرستان امیدیه در پایان یاد آور شد: خدمت رسانی به خانواده‌های کم برخوردار در امیدیه با تلاش نیرو‌های جهادی شهرستان تا پایان شیوع کرونا ویروس و پس از ان نیز به قوت ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها