خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: قوم عزیز عرب ایرانی در خوزستان همیشه پرچمدار و پیشرو در خدمت به نظام و انقلاب بوده‌اند و دوران دفاع مقدس نمونه و سند بارز این وفاداری است.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۳۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
جمعی از شیوخ عشایر عرب آبادان امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت‌شان در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کردند.

در ابتدای این دیدار، سردار حاجتی ضمن خیرمقدم به بزرگان عشایر عرب مرزنشین در خوزستان اظهار داشت: قوم عزیز عرب ایرانی در خوزستان همیشه پرچمدار و پیشرو در خدمت به نظام و انقلاب بوده اند و دوران دفاع مقدس نمونه و سند بارز این وفاداری است.

وی افزود: عشایر غیور ایران اسلامی و به خصوص عشایر عرب و بختیاری و دیگر اقوام عزیز خوزستانی با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر در سخت ترین برهه ها نشان دادند که شجاع ترین قشر برای صیانت از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی کشورند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و به خصوص برخی کشورهای عربی منطقه که دست نشانده استکبار جهانی اند همیشه جوانان خوزستانی و به خصوص شهرهای عرب نشین را مورد تهاجم قرار می دهند و برای اغفال مردم استان از هیچ تلاش و بهانه ای دست بردار نیستند اما مشت محکم عرب های غیور خوزستان به صدام بعثی هرگز از ذهن هیچکس پاک شدنی نیست.

در ادامه این دیدار، شیوخ و سران عشایر عرب آبادان که با مشایعت و همراهی فرمانده سپاه آبادان در اداره کل حقظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان حضور یافتند، ضمن اعلام حمایت مجدد از آرمان های متعالی نظام، انقلاب و شهدا بر دفاع جانانه از مرزها تا آخرین نفس تاکید کردند و خواستار تدوین نقش عشایر و مبارزات جهادی قوم عرب ایرانی در دوران دفاع مقدس شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها