خبرهای داغ:

گزارش برنامه‌های عید ولایت در پایگاه حنانه

به همت پایگاه بسیج حنانه حوزه حضرت نرجس (س) برنامه‌های متعددی در قالب برگزاری اردو، گردهمایی هیئت نوجوانان و مسابقات فضای مجازی جهت پاسداشت عید بزرگ غدیر به اجرا در آمد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۶۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم رضایت مربی سرگروه‌های حلقه صالحین پایگاه با اعلام این خبر گفت: پیش از شروع دهه ولایت و امامت برنامه‌های متعددی برای پاسداشت این ایام پیش‌بینی شده بود که با مساعدت و پیگیری فرمانده پایگاه به مرحله اجر در آمدند. این برنامه‌ها شامل برگزاری اردو، ویژه برنامه‌هایی برای هریک از حلقات صالحین، گردهمایی هیئت نوجوانان پایگاه و اجرای چالش و مسابقات فضای مجازی بود.

وی افزود: در یک نوبت از برگزاری اردو که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، سرگروه و اعضای تمام حلقات صالحین پایگاه در نمایشگاه و تئاتر مشکات شرکت کردند. همچنین اردوی دیگری در محل مصلی قدس قم برای حضور در مراسم جشن و بازدید از نمایشگاه کتابی که در حاشیه این مراسم برپا بود، برگزار شد.

خانم رضایت اظهار کرد: ویژه برنامه‌هایی برای هریک از حلقات صالحین پایگاه به مناسبت این دهه وجود داشت که شامل اجرای سرود، مسابقه شیرینی و کیک پزی و مدیحه سرایی بود. همچنین با همت سرگروه حلقه صالحین کُمایی از خوهران شهید فطرس دعوت به عمل آمد تا روایت گری از خاطرات دفاع مقدس جهت آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با فرهنگ جهاد و شهادت صورت پذیرد.

مربی پایگاه حنانه ابراز داشت: با تلاش و ابتکاری از سوی نوجوانان پایگاه هیئتی به نام هیئت قائم (عج) تشکیل شده است که در مناسبت‌های مختلف ، گردهمایی‌هایی با شرکت اعضای آن انجام می‌گیرد.

گفتنی است در بخش فضای مجازی نیز چالش عکس پروفایل برای حساب کاربری افراد و مسابقه تولید محتوا صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ بشارتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار