خبرهای داغ:

اهواز کمبود واکسن ندارد

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت : متاسفانه مردم برای دریافت واکسن مراجعه خود را به تعویق می‌اندزند که این مساله سلامتشان را به خطر می‌اندازد.
کد خبر: ۹۳۶۲۶۵۴
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
امراله مردانی گفت: واکسن کرونا برای متولیدن ۱۳۵۷ به قبل در اهواز در حال انجام است و واکسیناسیون فرهنگیان، پرسنل بانک‌ها، زندانی‌ها و پرسنل زندان‌ها و گروه‌های مختلف دیگر نیز ادامه دارد. 


وی افزود: روز چهارشنبه ۵ هزار دوز واکسن در شرق اهواز تزریق شد. تاکنون ۱۵۰ هزار دوز واکسن در شرق اهواز تزریق شده است و امیدواریم در روز‌های آینده تعداد بیشتری واکسن تزریق شود.


مردانی ادامه داد: خواهش می‌کنیم که گروه‌های سنی در موعد اعلامی خود مراجعه کنند تا تداخلی در گروه‌های سنی ایجاد نشود و روند واکسیناسیون سریع‌تر انجام شود.


رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز خاطر نشان کرد: در اهواز کمبود واکسن نداریم. با وجود اینکه حدود دو هفته است واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا آغاز شده است، اما متاسفانه مردم مراجعه برای دریافت واکسن را به تعویق می‌اندزند که این مساله سلامت‌شان را به خطر می‌اندازند.


مردانی گفت: روزانه یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۳۰۰ نفر برای انجام نمونه‌گیری کرونا به مراکز منتخب بهداشت شرق اهواز مراجعه می‌کنند. از مردم می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها کمک کنند تا پیک بیماری را پشت سر بگذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها