خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: مسئولان از وجود جوانان دلسوز و منتقد در کنار خود هراس نداشته باشند.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۵۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هادی رضایی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی اظهارداشت: در یک نگاه تاریخی انبیا و اولیای الهی والاترین خبرنگارانی هستند که خبرهای انسانیت را در برابر هجمه‌های جهل به گوش انسانیت و به گوش انسان رساندند.

وی با بیان اینکه امروز عزت ملت ایران در گرو قرار گرفتن زیر پرچم الهی و حق‌خواهی است که ادامه راه انبیا و اهل بیت است و توسط امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه یافته است، گفت: ملت ایران نیز دنباله‌رو همین روش و مسلک است و با وجود سختی‌های بسیار در طول سال‌های انقلاب و جنگ اجازه نداده که این پرچم به زمین بیفتد.

 

مسئول بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه حفظ آرمان‌های امام راحل و انعکاس آن در تمام جهان یکی از رسالت‌های و وظایف خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران امروز نباید اجازه دهند که آرمان‌های امام فراموش یا تحریف شود. وظیفه خبرنگار است که اگر فسادی را دید اگر نقصی را در کار مسئولین اجرایی دید که آن کار با منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های حضرت امام منافات دارد آن را فریاد بزند و به گوش مردم برساند.

رضایی با اشاره به برخی از فسادهای موجود یا کم‌کاری‌ها از سوی مسئولان گفت: اگر خبرنگاران بتوانند و بخواهند وظیفه خود را در انعکاس نقاط ضعف انجام دهند قطعاً این جمهوری اسلامی می‌تواند آن پرچمی که امام برافراشت را به دست صاحب حقیقی امام زمان بسپارد.

وی با اشاره به لزوم نظارت دلسوزانه مردم بر مسئولان به ویژه در شرایط کنونی استقرار دولت جدید بیان کرد: این بار و این مرحله مرحله‌ای است که دولت اسلامی با حضور پرشکوه مردم در انتخابات اتفاق افتاد و اگر نظارت دلسوزانه مردمی نباشد زمینه برای کسانی که به دنبال انحراف هستند، فراهم شده است.

مسئول بسیج رسانه استان فارس نیز خطاب به مسئولان گفت: از اینکه افراد دلسوز و منتقد را در کنار خود قرار دهید نترسید چراکه این امر توصیه امام و مولای متقیان به مالک اشتر است و مسئولان بدانند این منتقدان و دلسوزان همان کسانی هستند که امام با اتکا آنان انقلاب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار